Frequentie therapie met Healy

Ervaar je vaak pijn, heb je moeite met slapen en kom je energie te kort? Dan is een Frequentie therapie met Healy iets voor jou!!

Healy is een holistisch, energetisch, quantum, wellness, lifestyle, medisch gecertificeerd frequentieapparaat. De Healy kan ondersteuning bieden bij pijnbehandeling van chronische pijn, fibromyalgie, skeletpijn, migraine. Maar ook als ondersteunende behandeling bij mentale aandoeningen zoals depressie, angst en daaraan gerelateerde slaapstoornissen.

healy apparaat

Daarnaast omvat de Healy ook programma’s die ondersteunend kunnen werken bij het behandelen van oververmoeidheid, stress, verzwakt immuunsysteem, hormonale problemen, overgewicht, verslavingen, ontgiften en nog veel meer.

Elke cel in je lichaam heeft een frequentie of trilling. Door allerlei oorzaken kunnen de frequenties veranderen, Denk maar eens aan emotionele blokkades zoals verdriet, angst, onzekerheid, frustratie, boosheid zorgen.

Ook een ongeluk, geweld van buiten af, fysieke overbelasting door zwaar werk bijvoorbeeld, een burn-out, pijn, chronische pijn, vermoeidheid, huidproblemen, slapeloosheid, klachten aan spieren, botten en/of gewrichten zorgen voor een disbalans op cel niveau.

Alles in het universum resoneert op een eigen trillingsniveau. De hartfrequentie van moeder Aarde (Schumann resonantie) heeft een basisfrequentie van 7,83 Hz. Alles wat leeft stemt zich hierop af. Deze frequentie is zich nu behoorlijk aan het verhogen wat betekent dat we als mensheid onze frequenties collectief aan het verhogen zijn. Elke levende cel wordt hierdoor beïnvloed.

Met behulp van de Healy verhoog je jouw frequentie, vernieuw je jouw cellen en boost je jouw gezondheid. Het is de kwantumsensor in de Healy die balancerend werkt zodat jij weer lekker in je vel komt te zitten. In dit apparaatje komen wetenschap, natuur en spiritualiteit samen. De Healy omvat 144.000 verschillende frequenties die kunnen worden toegepast.

De Healy is een klein apparaatje (5 bij 5 cm) dat frequenties stuurt naar je lichaam, een soort bioresonantie. Net als bij andere holistische geneeswijzen geeft de Healy je lichaam een zetje met de juiste frequenties, zodat je zelfgenezend vermogen wordt geactiveerd.

Ik maak een analyse met de Healy Resonance, waarbij deze een scan maakt met keuze uit meer dan 100 programma’s. Deze analyse geeft weer welke programma’s jij op dat moment het hardst nodig hebt. Programma’s die voor jou het meeste ‘resoneren’ met een lage cel frequentie.

Wanneer er uit een analyse programma’s komen die je niet herkent, dan wordt er toch geadviseerd om deze programma’s te volgen. Healy meet de spanningsafname in de cellen en je ziet dat niet altijd meteen terug in fysieke of emotionele klachten.

Er kunnen meerdere programma’s uitkomen die op dat moment nodig zijn. Vervolgens stuur ik met de Healy gericht gekozen frequenties naar jou toe. De frequentie kan je voelen als prikkeling of tinteling.

Frequentie therapie met Healy
Meer balans voor lichaam & geest door middel van de Frequentie therapie met Healy

Dit zijn de programma’s waar de Healy Resonance uit kan kiezen:

Bach bloesem remedies, informatie van 39 remedies
Materia medica, informatie van 42 remedies
Amino zuren, informatie van 76 amino zuren
Australische bushflowers, informatie van 68 bloemen
Alaska edelstenen elixirs, informatie van 48 elixers
Schussler zouten, informatie van 27 zouten
I-Ching, informatie van 64 gebieden
Healy goud cyclus, om fit en evenwichtig te laten voelen
Healy pijn / psyche, pakt ongemak in het lichaam aan, helpt kraakbeen en gewrichtsfunctie te ondersteunen, biedt positieve mentale ondersteuning
Healy leren, helpt te concentreren wanneer dat nodig is
Healy fitness, helpt atletische doelen en herstel te bereiken
Healy baan, versterkt ontspanning en stressbestendigheid
Healy slaap, helpt om beter te rusten en gezonder te slapen door te ontspannen
Healy schoonheid, is bedoeld om innerlijke en uiterlijke schoonheid bio-energetisch te ondersteunen
Healy huid, ontworpen om de huid bio-energetisch te ondersteunen
Healy mentaal balans is bedoeld om te ondersteunen bij het herstellen van emotioneel en mentaal evenwicht
Healy bio-energetische balans, bevordert de bio-energetische balans van uw organen en brengt verstoringen in uw energieveld in evenwicht
Healy meridianen, helpt om de stroom van levensenergie te verbeteren
Healy chakra’s, helpt bij het activeren en harmoniseren van energiecentra
Healy bescherming, bevordert bio-energetisch evenwicht, vitaliteit en welzijn
Healy diepe cyclus, helpt ontgiften en herstellen
healy behandeling
Healy
Praktijk Anita van der Gulik

Energetisch Resonance analyse op afstand

Voor een Healy afstand behandeling heb ik jouw gegevens en een foto nodig. We hebben vooraf contact via Zoom. Je verteld welk gebied aandacht nodig hebt. Ik laat de Healy resonantie de gewenste frequentie zoeken en stuur je deze toe. Je kunt heerlijk in je eigen omgeving deze frequentie ontvangen.

Aura analyse Resonance op afstand

Daarnaast laat ik de Healy Resonance een aura analyse te maken. Dit doe ik aan de hand van een foto. De Healy meet dan uit welke 3 chakra’s op dat moment verzwakt zijn en vervolgens stuur ik je de juiste frequenties naar jou systeem om deze chakra’s weer te versterken.

Deze analyses en frequenties sturen duurt 45 minuten.

Je investering voor de verbetering van je energie frequentie met de Healy is €62,50

Frequentie therapie met Healy
Frequentie therapie met Healy kan je helpen bij o.a.:
Chronische pijn
Slaapstoornissen
Depressie
Hormonale disbalans
Gebrek aan concentratie
Verzwakt immuunsysteem
Ophoging gifstoffen
Verzuring van spieren door sporten
Menopauze klachten

Toekomstige geneeskunde zal de geneeskunde van de frequenties zijn.

-Albert Einstein-

Frequentie therapie met Healy
Contra-indicaties voor de Healy:
niet tijdens zwangerschap
niet geschikt voor mensen die aan epilepsie lijden
bij een pacemaker
wanneer er kans op bloedingen of embolie is

Wil je zelf een Healy aanschaffen? Deze is via mijn partnerlink te bestellen. Vraag naar de mogelijkheden.